tiistai 7. huhtikuuta 2015

Aloitus... I guess?

Hiya!
Mä oon lukenu eri blogeista, kuinka vaikeeta on kirjottaa se eka blogikirjotus ja aina mä oon ollu, että "ei se nyt niin vaikeeta voi olla".

True dat.


No, kuten kaikki yleensä, esittelempähän itteni tässä. Oon siis 18-vuotias, toukokuun lopussa lukion päättävä tyttö Itä-Suomesta ja lähden siis Englantiin au pairiksi kesäkuun keskivaiheilla. Päivä ei ihan varma vielä ole, pitää kattoo mille päivälle sen lennon saa varattua ja vielä panikoida sitä, miten pääsen Helsinkiin ilman rahaa ja autoa. Niin.

Perheen löytämisestä ja niistä jutuista kerron vähän myöhemmin kuten myös alkupanikoinnista, koska mitään en ole saanut vielä aikaiseksi, mutta kai tässä on vielä aikaa. Yritän saada tätä blogia (, jota en osaa edes käyttää) päivitettyä, niin ennen lähtöä kuin Englannissa ollessani, jotta perhe, kaverit(?) ja au pairiksi tahtovat/au pairina olevat saavat tätä lukea, jos tahtovat.

Suurin syy tämän blogin kirjoitukseen on (niin kuin yleensä kaikilla) perhe, joka saa tämän kautta tietää mitä siellä Englannissa oikein puuhailen. Ja myös se, että oon ite saanut hirveästi vinkkejä muiden au pair blogeista. En nyt tiedä tuleeko tästä blogista mitään vinkkejä yhtään kenellekään, koska semmonen hajamielinen mörkö mä satun aika ajoin olemaan.

Hirveen vaikeaa päättää kirjotanko kirjakielellä vai puhekielellä, joten tämä on nyt tämmönen sekasikiöäklötys. Ehkä tämä vielä muuttuu parempaan päin. I wouldn't hold my breath though...


Osaako kukaan sanoa minkä bändin kappaleesta blogin nimi on kopioitu? Kymmenen pistettä ja super cuddle sille joka osaa. :)))


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti